Træningsforløb med mere end 10 års dokumenteret effekt

Frigør tid til dine kunder

Frigør tid til dine kunder

Lær effektive arbejdsmetoder der virker for dig

Frigør tid til dine kunder (borgere, klienter, interne eller eksterne kunder) er noget de fleste finder interessant. At frigøre tid handler om at kunne sikre optimal ressourcestyring af din tid/energi samt flow optimering. Siden 2000 har vi arbejdet med at træne og rådgive private og offentlige organisationer og videns specialister/ledere i at frigøre tid. Vi kan fremvise dokumenterede resultater fra alle brancher – ikke bare med kundeudtalelser men med konkrete return-on-investment målinger. Vi ‘lever’ af tilfredse kunder som anbefaler os på baggrund af de resultater vi opnår. Det betyder, at 93 % af vores kunder er meget tilfredse med de resultater vi skaber sammen med dem.

Vores kundetilfredshed er på

%

målgruppe

Målgruppe

Vores primære fokus er videns specialister og ledere i offentlige og private organisationer. Vores kunder repræsenterer organisationer i stort set alle brancher, ministerier, styrelser, kommuner og foreninger.

Det betyder vi har stor ballast af viden og erfaring i hvilke teknikker og metoder der rent faktisk virker i den enkelte situationer og målgruppe. Frigør tid til dine kunder træningsforløb kan gennemføres for enkelt personer, grupper, teams, afdelinger eller hele organisationen.

 

Udbytte

Udbytte

Det primære udbytte er frigjort tid mellem 30 til 120 minutter per dag. Den frigjorte tid kommer fra:

  • Mere effektiv håndtering af din indbakke
  • Skarpere planlægning og prioritering
  • Bedre aktivitets og opgaveoverblik
  • Højere kvalitet i opgaveløsningen
  • Øget medarbejder- og kundetilfredshed
  • Kortere sags- og gennemløbstid
  • Bedre resultater af jeres møder
  • Mere styr på interessenter og samarbejdet
Metode

Metoder

At lære hvordan du frigør tid til dine kunder kræver du fra dag 1 afprøver de værktøjer som vi anbefaler. Derfor er 80 % af vores træningsforløb fokuseret på hands-on, praktisk træning, vidensdeling, erfaringsudveksling, refleksioner og hvordan du kan anvende det lærte i praksis. Vi kombinerer klasserums træning, korte oplæg, e-læring, 1:1 træning og opfølgning ved dit skrivebord i en proces over 4 uger til 1 år. Længden af processen afhænger til dels af hvor mange der skal trænes, samt hvad jeres udgangspunkt er i forhold til potentiale for at frigøre tid til jeres kunder.

Udtalelse fra en af vores kunder

Det har været et super brugbart forløb, som har skabt et overblik på en ny og meget bedre måde for mig. Selve træningsforløbet tog udgangspunkt i netop mine behov og der var god tid til at træne undervejs

Direktør, Aleris Hamlet

Ingen resultater fundet

Siden du anmodede om kunne ikke findes. Prøv at præciser din søgning, eller brug navigationen ovenfor til at lokalisere indlægget.

Frigør tid til dine kunder fra i dag

Kravene til dig som videns specialist og leder vil i de kommende år stige endnu mere. Der vil bliver stillet utrolig høje krav til den enkelte videns specialist og din evne til at tilegne dig viden og håndtere et stigende kompleksitet i opgaveløsningen. Det betyder, at at du som videns specialist er nødsaget til at tilegne dig de nødvendige arbejdsteknikker der kan frigøre tid til mere kvalitet og færre fejl. Det er bare sjældent at der er tid til at sætte sig ned og gennemtænke hvordan du skal gøre og derfor bliver ofte en lidt rodet omgang uden konsistens og holdbarhed i det system du udvikler.

Derfor kan du med stor fordel og mindre investering få hjælp af os til at lære dig de teknikker. Kan du nikke genkendende til en eller flere af de problemstillinger der nævnes kan du med fordel få effekt at et frigør tid til dine kunder træningsforløb.

Kender du til

  • en rodet og fyldt indbakke og/eller skrivebord (PC)
  • manglende komplet overblik over aktiviteter
  • svært at prioritere på grund af mange ad hoc opgaver
  • at have for lidt tid til rådighed
  • dårlig kommunikation med misforståelser
  • lang sagsbehandlingstid
  • mangelende struktur på større opgaver
  • bruger for meget tid i møder
  • kan ikke nå at få læst faglitteratur
Share This
UA-8832114-1