Referencer og kundehistorier

 

Kundetilfredshed på 93 %

Siden 1998 har Best Practice Education trænet og rådgivet mange tusinde videns arbejdere og offentlige og private organisationer. Vi lever af vores omdømme, hvilket gør, at vi ikke får lov til at komme tilbage i en organisation hvis ikke kvaliteten har været i top. Vi lever af vores deltageres anbefalinger og sætte en stor ære i at gøre det vi siger og aftaler. Du kan altid forvente at vi stille det rigtige hold til opgaven.

30 % mere tid til ledelse

Igennem længere tid havde 20 ledere i international virksomhed haft udfordringer med at få tid til ledelse. Det meste af tiden blev brugt på drifts relaterede aktiviteter. Det betød, at medarbejder tilfredsheden og resultaterne var langt historisk dårlige.

For at vende denne dårlige trend besluttede direktøren at give de 20 ledere et forløb med fokus på at skabe overblik – sikre effektiv prioritering og planlægning – skabe mere ro til fokusering samt få eksekveret på flere ledelsesmæssige aktiviteter. Efter træningsforløbet blev effekten målt til at hver leder havde fået 30 % mere tid til at udøve ledelse.

Dokumenteret og effektfuldt

Det overordnede Return on Investment blev 73 %. Deltagerne angav efterfølgende i hvor høj grad Do It Now kurset havde en positiv indflydelse på en række områder. Herunder blev produktiviteten/effektiviteten, kvaliteten af deres arbejde, reduktion af stressede situation samt øget omsætningshastighed i opgavebehåndteringen rangeret højest. Ift. den sparede arbejdstid angav deltagerne at de største gevinster var ift. koordinering, støtte og gennemføre tiltag, deres opgaver samlet set og support.

Jeg er blevet mere tilfreds med min egen indsats efter jeg er begyndt at anvende principperne. Dels pga. at mailboksen er relativ tom og jeg derfor ikke føler at jeg er bagud hele tiden men mest fordi antallet af afsluttede taskes dokumenterer hvor mange opgaver jeg får løst. Dette forventer jeg også vil have indflydelse på kundetilfredsheden da det er blevet lettere at fokuserer på de opgaver der er de vigtigste. Jeg forventer ligeledes at jeg med min ændrede adfærd bedre vil kunne fokuserer på de opgaver der bidrager til målopfyldelse og at min værdi som medarbejder derved forøges.”

Strategisk Indkøber

Siemens Wind Power

I en teknisk tung virksomhed er den informationsmængde, der er i omløb utrolig stor. Alle de tilgængelige kommunikationsmidler har en tendens til , at afkræve os alle sammen en hurtigere og hurtigere sagsbehandling. Best Practice Education giver konkrete forslag til informationshåndtering, både som modtager og som afsender. Den mængde af data der dagligt køres backup på, stiger hastigt. Denne tendens forventes stoppet elle endda vendt i nedadgående retning, når alle medarbejdere er igennem træningsforløbet. Det giver en klar økonomisk gevinst og en lettere hverdag for vore IT-afdeling.

Projektchef, Ingeniør virksomhed

Træningsforløb fra Best Practice Education er et af de få forløb der virkelig giver udbytte med hjem til arbejdslivet. Jeg vil våge den påstand at det har givet mig tid, overblik og mindsket stress. Der er på kursusdagene fokus på både læring, implementering og tryghed i brugen. Dette er givtigt på alle niveauer, jo flere mails og opgaver jo mere udbytte vil du få.

Majbritt Crone

Direktør, Saint Gobain

Vores kunder

Share This
UA-8832114-1