Træning af sælgere, teknikere, kundeservice, KAM, ingeniører eller rådgivere

Øg væksten med praktisk og målrettet salgstræning

Lær effektfulde værktøjer og øg væksten

Uanset om du er rådgiver, kundeservicemedarbejder, leder, ingeniør, tekniker eller sælger er salgstræning og tilhørende værktøjer værdifulde for dig og din organisation. For det handler om hvordan du udnytter dine personlige ressourcer optimalt og effektivt. Vi  tilrettelægger individuelle eller teambaserede forløb med coaching, der sikrer forankring af salgsværktøjer og øger motivationen og personlig viljestyrke – for alle deltagerne. Vi instruerer, vejleder, underviser og træner situationer med konkrete forhindringer og måler effekten i adfærdsændringerne. Coaching sikrer implementering af salgstræningen i hele organisationen.

%

Udbytte og effekten på møder

Salgstræning for sælgere

Hvordan bliver du som sælger i stand til at skabe endnu bedre resultater og gøre tingene bedre. Igennem praktisk træningsforløb, med adfærdsændring, handlingsbaseret træning, opfølgning og eksekvering får du effektfuld træning der gør dig i stand til at øge dit salg og nå dine budgetter hurtigere og lettere.

Med effektive teknikker og et træningsforløb der sætter fokus på hvordan du øger dit salgspotentiale er der garanti for effekt fra dag 1.  Salg handler i høj grad om kommunikation og det er nødvendigt at få en bedre forståelse af dig selv. Salgstræningen kombineres med fordel af DISC-profiler samt individuel sparring og praktiske træning.

Kommerciel træning for teknikere, rådgivere eller kundeservice

Arbejder du som tekniker, er medarbejderen i kundecentret, konsulenten, rådgiveren eller ingeniøren der dagligt har kontakt til kunderne kan du med fordel træne dine evner til at genere leads, skabe mersalg og hjælpe resten af din organisation med at nå jeres målsætninger. Der ligger stor værdi i at være dygtig til at kunne rådgive kunderne på den rigtige måde og hjælpe dem med at skabe merværdi i deres forretning.

Det handler i høj grad om relationen og kunne omsætte den viden du får til værdi for jeres organisation. Afsættet er medarbejdernes kontaktpunkter med kunden og hvordan medarbejderen kan have en værdiskabende dialog. Du træner i, hvordan du som en engageret samarbejdspartner kan udfordre og inspirere dine kunder – og gennem dialog lede kunden frem til de rette løsninger, der styrker forretningen.

Share This
UA-8832114-1